Ufffffffffff Sjuuuuuuk !!!!

Hejhej, igår kunde jag inte blogga efter, hann aldrig.
Pappa kom och hämtade mig mig moppen så kom hem runt 5 senare efter 10 min gick jag ut, vet inte hur länge jag va ute kanske till 7 eller något men kom hem åt mat lite då kom farbrors familj oallt, och efter f&f med Melek haha :p Dom va här till 12 tror jag senare gick dom och jag sov. Hade redan ont i halsen, och på morgonen när jag vaknade hade jag tappat rösten. Har tagit tabletter, fixat te till mig oallt men det är samma ffr. Skit roligt, man har lov och då blir man sjuk :(:(
Syrran ska ut på tv om en halvtimme, atv. Izdivac HAHA med sin klass, ni vet hon e i Istanbul just nu :)
Aja har inte så mke o skriva så skriver senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0