Trött

Hejhej kom hem typ för en halvtimme sen, alla va hemma förutom syrran. Men ja exakt nu kom hon haha :)
Idag gick dagen ganska snabbt tycker jag. Kom till jobbet fick hämta ut varor och lägga på deras platser tills 11 eller något, senare gick jag bara runt hela affären. Efter hade jag lunch fram till 1 då jag snackade i lur med Selda, de hade hänt några saker så hon berättade. Och efter lunch hade jag inte något att göra så gick runt hela affären igen sen så kom kusinen och sa att jag skulle hjälpa till honom med brödet oallt så hjälpte till honom tills 3, sen sluta jag. :) Jaa så gick jobbet.
Off märkar att börja bli lite tråkigt, har ni inte tips om vad jag kan skriva. ? Om ni har snälla säg! haha :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0