TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT

Tjatja. Är skit trött ska sova menmen innan de ska jag berätta lite om dagen.
Vaknade runt halv 8 fixade mig oallt sen kom jag till jobbet, det var som vanligt där. Senare runt 3 kom kusinen dit så jag sluta, vi tog pendeltåget och åkte till Tumba, vi gick lite runt i centrum senare tog vi bussen till vretarna. Vi väntade på mamma och de och vi ville inte gå in i huset innan dom kom så vi gick runt hela vretarna tror jag. Ni anar inte hur roligt vi hade HHAHAHHAHH skulle nästan kissa på mig tack vare en liten hund :( Menmen senare kom mamma, faster ode så vi gick till huset, yani syrrans kompis :D Aa iste vi va där ganska länge och nu e jag här. Känner mig sjuk jao, jag tror jag ska bli sjuk .. E så jävla trött om jag lägger huvudet på kudden kommer jag somna. Det hära e första och sista inlägget för idag. Vi ses imorn! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0