Test och frågor

8 första om mig :
Namn : Seher
Efternamn : Kucukgöl
Smeknamn : Kines, tatar, tatar balasi och mer
gammal : 15 år
föddelsedag : 3 Januari
längd : 170 cm ngt
vikt : runt 55 kg
ögonfärg : Brun

10 saker jag gjort :

rökt :
gjort något bakom ryggen på dina föräldrar ; Små saker :)
snackat skit om dina vänner ; Jag går helst fram till dem och berättar
vad jag tycker om dem.
haft sex : gerizekali .
har varit döds kär : haha nej
gjort något fel den senaste veckan : aa
Gjort något bra den senaste veckan ; säkert
tagit droger : aa du vet :)
Mördat någon ; haha skit mke
festat loss ; jaaaa :D

8 saker om en person ;

En person du älskar ; ''personer'' jag älskar är mamma & pappa
En person du aldrig blivit sviken av ; Seda :)
En person du ogillar ; dedu
En person som är en ängel för dig : Brooor när han vill ha datan
En person du kan lita på ; inte så många 
En person som du tycker är snyggast i skolan : Nidal
En person som är tönt ; jag är en tönt
En person som är ful ; neej ,vilken låg fråga.


8 saker du kan

hjula = nej ,
snurra på tungan = nästan
stå på händer = nepp =)
skämta = haha aa =D
spela i filmer = jaaaaa .. Adini Seher koydum.  
teckenspråk = nej ,
hoppa hopprep =jaaa
prata i flera timmar = meeeeer  :D


5 saker om framtiden

jobba = ja , först plugget då.
flytta utomlands = man vet aldrig
Gifta dig = säkert
Skaffa barn = säkert
plugga = nyckeln till allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0