Söndag

Hejhej, hur mår ni? Själv mår jag inte så bra.. Menmen ska inte ta upp det här i bloggen =)
Igår sov jag runt 2, och vaknade kanske 11 eller något, kommer inte ihåg. Men fixade frukost oallt sen fick jag sms utav kusinen och vi skulle ut, hon smsa mig 1 fixa mig skit snabbt o allt trodde vi skulle ut typ halv 2 eller något, jag fick vänta 3 timmar -.- Tills de målade naglarna oallt sen runt 4 gick vi ut. Vi satt i gården lite med barnen senare gick vi till centrum och träffade Summe, vi köpte saker och åt senare gick vi till gården igen och efter hem, kom typ för en halvtimme sen, har käkat nu sitter jag bara :) Har ätit för mke kan inte ens gå hahaha :( Aja bloggar senare eller något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0