Kungens kurva

Hej. :)
Kom precis hem, va i kungens kurva med mamma.
Vaknade runt 10 i 10 vi åkte till donken för att lämna syrran dit, senare gick vi och handlade mat senare kläder höhö :)
Köpte skorna som jag ville ha och kjol, ville också ha klackskor men de va röd vill ha svaaaart :(
Hoppas svarta kommer ut då e den min insallah (a)
Men aja och nu e jag hemma, ska äta furkost om jag orkar för att åt kinder grej sen riskakor, tror inte att jag orkar mer men ändå :)
Vet inte vad jag kommer göra senare, går kanske ut eller något men vi får se, skriver senare. Bilderna kommer senare också, på sakerna jag har köpt haha, aja puss:*


Märker ni något HAHA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0