Friiiiisk! Äntligen!

Hejsan :):)
Kinesen är tillbaka haha:)
De känns som att jag blogga för några månader sen, har saknat haha!
När jag kollade på min statestik så hade den alls inte sjunkit, fastän jag inte bloggade haha.
Menmen jag var verkligen sjuuuuk, kunde inte ens snacka, fick viska. Hade så jävla ont i halsen. Man kan säga att jag aldrig har haft en lov.. :(
Några dagar var jag helt död, men senare efter att jag hade åkt till akut så blev jag bättre. Haha gick till bröllop också, turkisk och irak kurdisk bröllop, det var skit roligt haha:) Nästa dag till kompisens fest, samma här. Om man har sköna kompisar som mig så är det alltid roligt, HAHA nä driver:p Och igår åkte hela släkten till strängnäs, vi vä där till halv 10 tror jag. Det var sådär där, barnen döda mig jao, deras röst oallt:( Menmen annars är det som vanligt, och vädret, wow tummen upp för det! (Y)
Hmm vad ska jag skriva mer om? Juste, syrran kommer hem idag, runt halv 2 landar dom. Det var så tråkigt utan henne, de va därför jag blev sjuk.. HAHA nejnej skoja, men hon e också sjuk, synd.. Hon ringde och ville ha Manti, med kyckling och ris. Jävla tjockis hahaha. Faster e här och vi gör manti just nu..
Asså har fullt med plug, men har inte ens öppnat boken -.- Döda mig!
Ska börja idag tror jag, ett måste är det för mig. Men aja jag bloggar senare, och lite bilder från denhära veckan kommer komma senare. Puss, hare så bäst mina underbara läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

allt bra? :)

2011-04-25 @ 14:29:54
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

sv: men åhh så härligt att höra!

Med mig är det toppenbra :D



Vad gör du då? :)

2011-04-25 @ 19:23:27
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0