Fredag

Hejsan. Kunde inte blogga innan för att satt aldrig vid datorn, bara sista lektionen men de va bara typ 20 min och jag behövde göra en uppgift innan lektionen var klar:)
Dagen började med att jag vakna 20 i 8, fixa mig snabbt åt en macka sen tagga jag till busshållplatsen, men fick springa annars skulle jag missa bussen. Senare hade jag livskunskap, skit tråkigt:( Senare mentorstid men det var inget speciellt, varje rast satt vi ute och solade höhö:p Menmen efter de hade jag sysljöd men gjorde inte något. Senare Projekt, So. Vi fick sitta i grupper och läsa venne vad. Senare lunch och efter de fick jag, Kübra och Simona gå in i lilla rummet med Elina ( engelska läraren ) och läsa för henne. Senare gick vi in i vanliga klassrummet och hade projekt, No typ i 20 min och då gjorde jag uppgiften, senare gick vi ut och sola igen med tjejerna och killarna senare tog jag bussen och kom hem. Det har hänt många saker men orkar inte berätta allt, HAHA skrämde många iaf :D Aja gör inget just nu, sitter och äter chips med cola (a) Bloggar senare. Pöss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0