Fredaaaaaaag!

Äntligeeeeeeen fredag hahahah :D Vill barabarabara sova!!
Menmen förlåt för att jag inte kunde blogga tidigare för att hade saker o göra..
vaknade runt kvart i fixade mig oallt i en halvtimme senare så tog jag bussen och åkte till jobbet, det var som vanligt. Men tiden gick så sakta:( Aja runt 10 i 3 sluta jag och tog bussen mot fittja gick av och skulle ta tåget för att orkade inte vänta på bussen, på väg till tunnelbanan såg jag farfar så vi åkte tsm, vi gick av i alby och hälsade på farbror och farsen senare åkte vi bil hem, farfar jag o pappa. Kom hem hjälpte mamma med städningen lite sen så med maten, hahah jag och bror gjorde sallad tillsammans:p Aja vi åt oallt och nu e jag här! =)
Har så jävla ont i tanden :S dom fixade den för en månad sen, men har ont från den dagen. varför? :s
Menmen har inte så mke att skriva, om 40 min börjar min film så ska sitta och kolla på den, bloggar senare puss :*
Till Gülay: Spagetti =)


Kommentarer
Postat av: melek

HAHAHAHAHA SEHEEEERRRR TACKK:))

2011-04-08 @ 23:45:40
URL: http://seheeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0