Arlanda ...

Hejhej vaknade verkligen för tidigt runt 7-8, kunde inte sova så gick upp, mamma och syrran va redan vaken menmen vi satt lite oallt sen kom tiden och vi skulle åka. Vi åkte först till tumba för att hämta upp syrrans kompis Selda och hennes mamma, senare åkte vi till fittja för att vänta på några sen åkte vi iväg till arlanda, vi kramades oallt jag och syrran grina.. Det känns jobbigt när jag tänker på de menmen senare lämna vi dom och jag, mamma och Seldas mamma åkte, vi lämna henne sen gick jag och mamma till maxi vi handla lite och nu e jag här. Väntar på mamma som ska hämta bröd, vi ska äta frukost. Är hungrig men har inte lust att äta men vi får se. De är så jävla varmt ute, det är dehära jag kallar sommar för! =) Vill ut, äre någon som vill gå ut med mig? HAHA. Åker kanske till fittja för att träffa några annars vet jag inte. Men vi hörs senare puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0