trött

Hejsaan :D, kom hem precis.
Som ni vet så började jag 8.10, vakna 7.10 fixa mej o gick till skolan. Första lektionen fick alla samlas i klassrummet, efter hade vi språkval, där efter kommer jag nte ihåg, men hade iaf HK, fick göra pasta med Esma, det va kaos men iaf haha, efter hade vi streetdance, skit kul aså :O :P, men efter fick vi sluta. gick till gammla skolan för att hämta kusinen med Selda och Esma, sen kom jag hem med henne. sen fick jag gå till borg igen för att leta efter ngt sen till centrum, haha o efter till en annan kusin, va där lite o kom hem nyligen. skiiit trött, o min högra öra e lite skadad tror jag, hör nte ngt utav den o den gör skit ont:( hahaha men iaf, skriver kanske sen, :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0