orientering

hejsan alla söta, förlåt för att jag nte kunde blogga igår satt aldrig vid datorn, jo bara 5 min typ:)
igår gick jag kubra cindy o becka till donken, kubra åt snabbt o tagga, så vi sj va kvar vi satt där typ 2 timmar lr ngt o snacka oallt haha :d, efter de kom jag hem o de va fullt. min faster, fatma abla o andra va här, vi satt pröva klänningar ode, sen gick dom hem o jag titta på match, Fenerbache 6 - 2 Kasimpasa. jaa fener e bäst haha :) aja sen gick jag in i sängen o efter sov jag..
vakna halv 9 mamma ringde hon bomba min hjärna aa de kallt ute vet nte vad, vi fick gå till slagsta o vi hade orientering, vi dog :(, vi fick sluta efter kom hem 1 satt lite sen gick jag in i duschen o nu sitter jag bara o lyssnar på musik, har ont överallt o e fett trött så jag kanske sover lite vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0