trött

hejsan alla !.
e fan skit trött, sov inte ett skit idag..
gick upp och börja fixa mig, sen satt jag vid datorn kanske 5 min. typ ngt med 20 över 8 gick jag ut kom till skolan orkade inte gå in i lektionen så satt i klinkers med nga, sen efter de hade vi språval, precis när vi satt vare brandlarm alla sprang till fotbollsplanen, vi va där typ en kvart sen fick vi gå tbx, vi hade lektion med 8 pers, haha cp jean säger att jag liknar g.g ? men aja sen hade vi so kaos som vanligt, sen lunch, efter hade vi projekt med helena, riktiiiig kaos var det, hade huvudvärk så jag orkade inte och gick ut. efter skulle vi ha dans men jag gick nte så satt med selda och lyssna på musik. sen tagga vi hem, när jag kom hem så va farfar o farmor här dom e ffr här, har inte gjort ngt speciellt sen jag kom, satt bara vid datorn. har inget att skriva så skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0