skärholmen

hejsan alla !
förlåt för att jag inte kunde blogga igår, farfar o farmor kom så alla va hos oss de va fullt..
e fett trött fan:(, satt nyligen typ.
vaknade typ 20 över 7 som vanligt fixade mig sen tagga jag till skolan, hade 2 lektioner första lektionen va kaos haha skön lektion :d, andra lektioner gjorde vi frågor typ. sen skulle vi promenera till centrum men typ hela klassen tog bussen haha, sen va de kaos vid t-banan vi fick vänte på läraren tills dom, sen tagga vi dit. teatern va skit tråkiiig, tack vare mannen blev issa.i och jag röd :(, fråga inte varför haha:d, efter fick vi stanna kvar så vi gick runt lite sen gick vi för att äta mat, andra åt i donken men jag o kubra gick till pizzarian, hahaha de va iaf kaos demi kubra :p menmen efter de så gick vi runt igen, köpte små saker sen kom vi hem städade lite o nu sitter jag bara skit tråkigt. måste färga mitt utväxt idag o fixa andra saker så skriver kanske senare :)


gammal bild på mig o funda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0