plugg !

hejsan alla !
förlåt för att jag inte kunde blogga.. men nu kommer jag säkert blogga mer o lägga upp bilder mer;)
i torsdags fick alla i skolan datorer, från 7 till 9 mener jag :)
i torsdags kunde jag inte blogga för att jag inte va hemma. gick till skolan va där tills halv 6 eller något kom hem åt mat sen tagga vi hem till farbror vi va där ganske länge typ till 11 eller något sen kom vi hem tbx o jag sov, sen igår vakna jag ngt med 20 över 7 de första jag fick se va SNÖ ! :( aja gick till skolan och det var som vanligt, kul :) alla höll på med datorerna o de haha, fick sluta 2 tror jag, vi tog bussen och tagga hem, va hemma typ en timme eller något sen gick vi till vårbygård, hem till morbror, vi va där till 9 tror jag sen kom vi hem:p satt vid datorn men hade inte lust med att blogga, sen på kvällen var det skit, orkar inte berätta något. kommer inte ihåg när jag sov men det var ganska sent.. idag vakna jag vid tio tiden tack vare mamma, hon ringer mig o säger att jag ska hämta ner vagnen, fick gå ner ode sen försökte jag sova men det gick inte, efter typ en timme hände det något men ingen behöver veta de :) men aja, sitter nu och pluggar medans jag lyssnar på musik och smsar folk :d
har så mke plugg, häng mig :(

no-prov på måndag !
matte-prov på torsdag !
projekt arbete ..
no om tre maskiner ..
studieuppgifter ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0