19.32

hejsan alla, skulle blogga igår men de va något med blogg.se eller något så kunde inte blogga. igår hände de många saker i skolan. orkar inte berätta allt , men de va iaf kaos. idag försov jag mig tack vare något. sen var det en vanligt skoldag, orkade inte gå till sista lektionen så satt i klinkers med selda, meli, merve o özge sen vid 4 tiden gick vi hem. kom hem satt lite sen tagga jag mamma o syrran till maxi, handla lite, sen köpte jag hårfärg, ska färga utväxten nga dagar innan bröllopet. men aja sen kom vi hep åt mat o nu sitter jag bara fett trött :( ska ta en dusch senare. men vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Näämen vad gullig :)

2010-10-07 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0