10/10-10

hejsaan alla!
förlåt för att jag inte har bloggat, satt typ aldrig vid datorn.. e skit trött fan :(
menmen, igår så satt jag bara hemma fett tråkigt. o idag vakna jag typ 8 och försökte sova men de gick inte, gick upp från sängen typ vid 12 tiden åt frukost, sen duschade o sen satt jag bara, vid 4a tiden åt jag mat sen tagga jag o syrran ut med ebru kusinen, funda, sumeyye och selma. vi satt lite och ebru o selma gick hem sen tagga vi till centrum vi satt där lite efter kom vi hem, satt vid datorn o gör de ffr, i flera timmar . ska upp snart. e fett trött ska se på tv lite sen kmr jag sova tror jag. men vi hörs så länge :)


bjuder på en bild :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0