snööö !

hejsan alla, fan de snöar. HATAR !
Sitter o lyssnar på musik (Halay), vill bara ha bröllop ..
vakna halv 8 tror jag, va så trött så somna igen o vakna halv 9 fixa mig sen gick jag. de va verkligen skiit kallt.
kom till skolan hade matte, fick sitta ensam och så ska de vara när jag har Nidal för att jag snackar hela tiden :(
efter hade jag fysik, vi fick bara skriva aja sen hade jag lunch, efter idrott som ni vet så åkte vi skridskor igen det va inte lika roligt som igår men iaf :D tills jag kom tbx till skolan va mina fötter blöta tack vare skorna. Uggs.. ( hade redan en men lämna tbx den för att den va sönder, o för några dagar sen köpte jag nya från skopunkten )
menmen satt jag bara i klinkers med kompisar haha efter tog jag, Selda o Maria bussen och åkte hem. när jag kom hem åt jag lite mat och från dess sitter jag bara, skit tråkigt.. vi får se vad som händer senare, måste titta på Ask Ve Ceza men aja skriver senare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0