skola imorn..

hejsan alla, :)
mår lite bättre, och de är skola imorn hatar ..
åt mat precis, de va gott :p 

haha de va en rolig dag, åt frukost sen gick jag syrran o mamma till centrum för att handla, där va faster så vi handla med henne, hon e bäst :) sen kom selda vi gick hem till faster för att lämna sakerna hon hade handlat sen träffa vi syrran o funda i gården sen va vi ute, orkar inte berätta allt men de va iaf roligt:D menmen sen började de bli för kallt så vi kom hem satt lite sen åt vi mat o nu sitter jag här helt död ..
har en uppgift som jag MÅSTE göra så ska börja med den, den måste bli klar, sen vet jag inte vad jag ska göra så skriver senare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0