sjuk typ ..

hejsan alla, hur mår ni? sj mår jag inte bra, känner mig sjuk :(
vakna typ 5 i 7 böt om oallt sen gick jag till centrum för att träffa Moa och Maria men som vanligt kom jag först för första gången kom Moa i tid ahah o Maria kom försenad så jag o Moa åkte till fittja o vänta på henne där då kom hon med Charbl så vi gick till badet, vi va redan en kvart försenad eller något vi börja simma med kläder sen vanligt efter ryggsim sen fick jag och Frida simma 4 varv till för att vi bara gick, fett taskig.. menmen efter kände jag mig fett dålig, kunde inte ens stå på mina fötter, va nära på att svimma typ jag va så dålig menmen sen ringde jag mamma om hon kunde hämta mig men pappa kom istället så han skjutsa hem mig, när jag kom hem typ vid 9 tiden så la jag mig på soffan o jag ligger ffr tittar på Esra Erolla Evlen Benimle, så sjuka människor de finns ahah :p menmen har inget o skriva så skriver senare tror jag :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0