Sallad

hejsan alla, sitter i köket med syrran.. hon gör biff o jag gjorde sallad precis.
Ülku abla är här med sin man man o söner haha :)
skulle börja 8 men vi hade sovmorgon och ingen visste om det så alla satt i klinkers, Rinusha fick göra massage på mig fett skönt, sen skulle vi ha möte om Afram, de va doktor som pratade ode, sen bjöd hans föräldrar på fika så vi satt o pratade typ en timme eller mer, sen hade vi klassråd haha skönaste de va bara kaos, o efter hade vi typ mentorstid i 10 min o gjorde inget efter hade vi lunch sen mentorstid igen o vi fick sluta en halvtimme tidigare menmen satt i klinkers med Gh, Rebecka, Ramtha o andra sen vid 2 tiden orkade jag inte va kvar så gick hem med Kübra, kom hem städade sen kom kusinerna som ni vet nu sitter jag bara, väntar på att maten ska bli klar mmm gott haha :)
men iaf så gick det, ska äta nu. efter kommer det en video missa inte den hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0