Rubrik ?

heeeej :)
sitter o lyssnar på musik, shiiit va kallt det är fryser som fan..
skulle sluta 3 men hade turkiska så sluta 4, vi garva bara hela tiden haha menmen det va som vanligt i skolan garva hela tiden haha. hade hk första lektionen vi gjorde pizza mm gott sen hade jag matte, där efter no sen lunch tror jag haha sen hade jag idrott de va lite kaos men efter bild och vi fick rita av läraren haha kommer inte ihåg vad han heter, kul.. och efter hade jag turkiska :) gick hem med Esma hahah vi flööög men till sist kom vi hem o satt bara sen åt jag mat o nu sitter jag o lyssnar på musik e skit trött och imorn ska vi bada:S måste vara i fittja kvart i 8 döda mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0