Musse Pigg

tjaaa:)
sitter med lilla kusinen, hon kollar på musse så jag e oxå tvungen att kolla:( menmen fryser som fan och e skit hungrig.. ingen e hemma mamma o pappa kommer att komma snart tror jag, ( hoppas )
börja 10 över 8 idag hade matte första lektionen, efter bild, sen projekt och efter lunch sen på lunchrasten körde vi snöbollskrig, blev mulad som fan, hoppas jag inte blir sjuk. hon börjar somna shit haha aja sen hade vi språkval de va kaos vi fick se på film men det gick inte så bra, men sen fick vi sluta sen va jag i cafeterian med Mehmet, Burak, Yasin abi, Muhammet, Kübra, Esma, Cindy ode haha vi satt bara sen gick jag till gamla skolan för att hämta kusinen sen kom jag hem med henne, nu sitter vi bara o hon håller på att somna =)
saknar bror oxå, han kommer hem idag från London =))), han va där med farfar o farmor, sen farbrors två söner. de va där i 5 dagar men ajaa skriver senare :*



Turkiet, jag o kusinen Ayse för 2 år sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0