Musiiiiik

hejsansvejsan :)
Kunde inte blogga mer i skolan, internet funkade inte, skit dåligt men aja. kom hem typ för en timme sen eller något syrran övningskörde och hon tvinga mig att följa me, så jag gick med henne o pappa.
det va vanligt i skolan, garva hela tiden som vanligt, fick sluta lite tidigare 20 i 3 haha så satt i klinkers en timme eller något, jag, Selda & Kübra HAHA dog av garv fråga inte varför slängde mig i väggen oallt hahah sen kom jag hem hjälpte mamma lite med tvätten för att hon kan inte bära på tunga saker så fick ta hem allt, kom hem satt bara va så hungrig så åt mat sen som ni vet så gick jag med syrran o pappa och kom hem för en timme sen. lyssnar på musik som vanligt haha men har inget o skriva mer så skriver senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0