Konsert

hejsan alla, hoppas ni e nöjda med svaren :)
som ni vet så satt jag bara hemma, sen typ vid halv 7 tiden ringde kusinen syrran o fråga om vi skulle till konserten, först fick vi inte haha men senare så fick vi så vi börja fixa oss ode, vid 9 tiden kom kusinen och hennes man för att hämta oss sen tagga vi till konserten, den va i fittja :), Oguz Yilmaz skulle komma..
det va tråkigt i början sen gick alla upp o dansade oallt när Mehmet Sönmez sjöng sen vid halv 12 tiden kom Oguz ut, de va lugna låtar från början, damar haha sen efter börja alla dansa oallt skit kuuul de va:p efter några timmar blev de bråk, verkligen en stooor bråk. de va stolar som flög hit o dit folk kasta glasflaskor ode sen fick alla gå ut från nödutgången, sen fick vi höra att 3 personer hade blivit knivhuggade. de va 3-4 ambulanser och mer än 10 poliser, de va verkligen kaos, vi kom hem typ vid 2 tiden sen sov jag vid 2-4 tiden, kunde inte somna sen vakna jag halv 2 åt frukost städade o nu sitter jag bara kommer inte göra något speciellt tror jag bara sitta hemma :) bilder kommer komma senare när kusinen skickar dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0