Kizartma

Shuuue.
satt mig precis, åt mat, kizartma mmmmmm favorit :)
har ätit så mke att jag inte ens orkar gå..
idag var det bäst speciellt sista lektionen hahaha :D
dagen böjade med att jag vakna typ 07.50, gick upp fixa mig oallt sen gick jag ut, träffa Kübra sen gick vi till skolan, första lektionen hade jag mentorstid typ, vi satt bara 5 min snacka sen fick vi gå, sen hade jag engelska, gjorde typ inget skrev bara lite saker, efter hade vi svenska satt i kapprummet med Rebecka, Ramtha & Kübra, jobbade lite:P sen hade jag lunch åt lite sen tagga vi till cafeterian o satt där bara sen skulle vi ha idrott precis vi gick ut så märkte Kübra att en av hennes nycklar va borta, vi leta efter hela skolan men hitta inte sen gick vi till idrotten för att prata med mannen och säga att vi ska fortsätta att leta efter den, vi gick runt igen till sist gick vi in i cafeterian för andra gången sen leta vi i sofforna och den va där, sen satt vi i klinkers lite sen tagga vi till idrotten igen, mannen sa att vi gick godkänd på idrotten yeah :D haha men efter hade vi svenska igen, först satt vi i klassrummet men sen orkade jag inte så jag o Kübra gick till lilla rummet haha först jobba vi lite sen orkade vi inte så vi öppna musik, halay o börja dansa oallt HAHAH bara Kübra kan fatta hur rolig vi hade, sen börja vi härma en man, shiit asså Kübra du va kopia honom HAHA menmen sen fick vi sluta oallt, såg jag att Ruhat hade godis sprang tog allt hahaha han blev chokad men iaf sen hade Kristian oxå tog från han oxå sen va det klar:p
satt bara i klinkers med Kübra, Selda ode o efter tagga vi hem, kom hem satt lite sen åt jag mat och nu är jag här =) sitter o lyssnar på musik som vanligt, ska upp snart o diska sen är det bara att sitta vid datorn o plugga lite, skriver senare ska bara göra lite karaoke i youtube haha :$,
PUUSS:*



Förra vintern


Kommentarer
Postat av: kubra

HAHAHAH kan aldrig glömma, kopia av honom jag hmmm?? :D

2010-11-29 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0