hemma

kom precis hem hahah jag o Selda åkte buss men jag skulle inte ta den, selda gick av precis vid hennes hus men jag fick åka runt hela norsborg sen hem :( haha men iaf idag vare roligare i skolan, skratta hela dan typ :p
vakna typ halv 9 fixa mig sen tagga jag till skolan kom försenad, och sov i lektionen. roliigt. hade so efter vi irritera läraren hon fick damp haha efter hade vi lunch sen rast som ni vet o efter hade vi lektion utan lärare som ni vet, HAHA Charbl ramla från bänken, de va iaf kaos. har lektion just nu, street dance men har inte gått på flera veckor, vem orkar hahaha så jag kom hem :D sitter bara nu, vet inte vad jag ska göra så jag bloggar senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

när tänker du ha frågestund ? .:)

2010-11-10 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0