hågelby

hejsan alla kom hem för en halvtimme sen typ hahah vi va i hågelby med några från klassen, Nidal (läraren), Jag, Kübra, Rinusha, Gabriella, Paulina, Teodara, Rohit, Kristian, Fadi och Omar, hahaha de va bäst. börja 08.40 vakna typ 07.50 fixa mig sen gick jag ut, hade typ 20 min mentorstid sen engelska sen fick jag o Kübra gå hem till henne för att lämna våra väskor sen gick vi till lunch åt lite mat sen fick vi vänta på några o efter gick vi till bussen men iaf som sagt så kom vi till hågelby, vi fick vänta ute sen kom en man, han snacka lite sen börja han med teatern hahah alla ba vah är det på riktig eller teater.. vi fick gå in genom fönstert kvinnan snacka lite sen gick vi upp till "Kim's" rum för att leta efter saker sen fick Jag, Kübra, Rinusha, Rohit och Kristian gå ner till en annan ställe vi fick gå runt oallt sen vet jag inte vad dom andra fick göra, vi gick leta efter ledtrådar om olika saker till, vi va verkligen skit rädda hahahah vi skulle kissa på oss och Rohit ramla på Kübra HAHA kan inte glömma de menmen sen till sist samlades vi alla i en röd rum alla höll på att somna nästan men iaf vi snacka ganska mycke om allt, dom pratade oxå om mig, asså om min arm berättar senare om vad som hade hänt med den men iaf och dom kom ihåg mig blev skit glad haha nä driver men ändå sen va allt slut o vi fick gå hem.. vi kom till skolan sen gick jag och Kübra hem till henne för att hämta min väska sen kom jag hem o nu sitter jag bara medans jag lyssnar på musik :) jag skriver senare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0