Frågor - Svar del 1

Veronica om Frågestund !:
SV: Tackar ! :)

Dröm yrke ?

Sv: Polis :)
   
samra om Frågestund !:
vad gör du helst på din fritid:)

 Sv: va hemma eller umågs med vänner :)
   
E M A . W O R L D - foto&design om Frågestund !:
favorit godis? :D

 Sv: Lakrits :), hallonlakritsskalle
   
Cissi om Frågestund !:
vad gör du på fritiden? :)
 
 Sv: va hemma eller umgås med kompisar :)
   
rima om Frågestund !:
vem är din bästa vän ?
 
 Sv: hmm min bästa vän, har många Kübra, Kübra, Selda, Seda, Gizem o Mamma:)
   
Serine om Frågestund !:
Jag eller din mobil? ( HAHAH) cp cp
Do you love me? (bältet haaa) cp cp
Hmm föredrar du bokstaven e eller a? cp cp
Jag har inget liv..
aja hmm
favorit maträtt?
bästa läraren?
bästa eleven ( alla vet redan jaaag loo )
Kiiiz

Sv: HAHA hmmm svåååår :p
      yeeees :D
      E såklart :p
      Kizartma, turkisk maträtt :)
      Ali
      Du såklart kiiz :)
   
Tova om Frågestund !:
Sv: Tack så mkt <3

Fråga: Vad skulle du vilja vara för djur? :)

 
Sv: Fågel :)
   
diana kadyrova om Frågestund !:
är du tsm me gizem?:D

Sv: haha nejnej det är en kompis, o det är ingen kille :)
   
Moa ♥ - FUCKINGPOSERS  ([email protected]) om Frågestund !:
Tackar tackar :) men har ingen fråga eftersom jag aldrig läst din blog.. Men delta gärna i dagens blogg :D

 Sv: okej :)
   
madde om Frågestund !:
fiin blogg!!

vilka bloggar läser du typ?? :p

 Sv: Tacktack :)!

 Seeeda.blogg.se
 Theselii.blogg.se
 Ssoosos.blogg.se
 Tuurkeen.blogg.se
 Aabsolutturk.blogg.se
 Febbs.se
 Anaginas.blogg.se
   
Ida "coolast i stan" Karlsson om Frågestund !:
Gör du gratis desginer? ;)

 Sv: haha nej vet inte ens hur man gör :)
   
florans om Frågestund !:
Vem gillar du ?:)<3
   Sv : Lovar gillar inte någon :) <3
   
Meraaal   om Frågestund !:
Hur mår du? :D

Sv : Jag mår bra. sjdå :)

   
Sandy om Frågestund !:
favorit musik
Vem är din bästa vän

Sv: Har många favoriter låtar :)
som jag sa innan Kübra, Kübra, Selda, Seda, Gizem, Mamma haha :)
   
Kicki om Frågestund !:
Vem e du kär i ? :))

Sv: Ingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0