fest

heejheej =)
gick precis ut från duschen o lyssnar på musik som vanligt:), ska till 9as fest i skolan. den börjar halv 8..
hade livskunskap första lektionen vi fick bara snacka bara, sen skulle vi se på film, Sandor Slash Ida, fett äcklig film lovar haha men aja vi fick se på den men inte på hela sen efter hade vi mentorstid vi skrev saker, sen jag Kübra, Cindy o Gh till lilla rummet sen där efter kom Esma vi satt o jobba för första gången typ haha menmen sen hade vi lunch efter de fick vi se på filmen igen, efter hade vi klassråd vi gjorde inget typ, sen när Nidal gick ut från klassrummet för att hämta papper eller något så gick alla ut hahaha så vi fick sluta en halvimme tidigare eller något, sen satt vi bara i klinkers sen började de bli tråkigt så gick hem :p kom hem åt glass sen gick jag in i duschen o gick ut nyss typ, ska upp o byta om till shorts o linne senare platta håret, äta mat, o börja fixa mig haha :p menmeeen skriver innan jag drar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0