armen..

tror vi fick i 3an eller något, då vi höll på med medeltiden.
en dag fick vi gå till hågelby för att leva så som dom gjorde den tiden.
vi fick sitta på en bänk och tälja saker, haha jag och Fadi fick sitta sj på en hel bänk, menmen istället för att tälja skiten utåt så gjorde jag inåt o skärde mig, de va blod överallt, alla va runt om kring mig oallt.
grina inte så mycket för att jag kände inget, hade inte någon känsel kvar de va därför:p
menmen de ringde min farsa sen abulansen, sen fick jag åka till sjukhuset och fick stygn, 8 stk.
sen åkte jag tillbaka till hågelby haha fick bara sitta ode men iaf så hände det. :)
har ont då o då.. har oxå brutit armen typ samma ställe så kan inte bära tunga men ändå är det ett minne haha ;)


Kommentarer
Postat av: ....

fin blogg :)

2010-11-15 @ 17:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0