trött

shululul, har suttit vid datorn i 3 timmar nu utan att gå upp lr ngt:S
börja 8.25 kom försenad som vanligt, hade no första lektion vi gjorde inget. Ali snacka halva lektionen sen fick vi börja jobba men ingen gjorde typ ngt bara snacka, sen hade vi matte då jag, paul, seda o fadi satt. hahah vi snacka bara sen blev seta utsländ, efter vare mitt tur men som tur sluta vi. sen hade vi bara olika lektioner, efter sluta vi. kom hem sen satt jag bara vid datorn o gör de ffr. såå e trött ska kanske sova haha:)
aja har inget o skriva, vet nte heller vad jag ska göra senare, (:

puss&kram :)♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mket :) <3

2010-03-31 @ 18:56:01
URL: http://dejaneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0