ojdåå :)

Heeeeeeelllo !
Visst har ni saknat min blogg? Jo jag förstår det också.. Men nu är jag iaf tillbaka och ska börja blogga precis som förrut :)  Så nu får vi se hur det går till den här gången ..

veckorna som jag nte har bloggat har det hänt massa saker, har oxå varit sliten/trött på länge.
mår iaf lite bättre än förut, hoppas jag blir bättre ;)..
många har oxå klagat för att jag nte bloggar, men ska fortsätta som förut tror jag ..

vakna typ för ett tag sen. sov typ 4 tiden, vänta på ett sms men fick aldrig så jag sov, menmen igår va vi i Handen i kusinens henna fest (Kina), dansa mke:p
idag ska vi åka in till stan för demonstration, efter ska vi till kusinens kompis. men iaf har inget att skirva just nu så vi syns senare :)

puss



Kommentarer
Postat av: Seda nur

sv : vem är din kusin ?

2010-03-22 @ 07:57:27
URL: http://seeeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0