måndag

hejsan alla, vad har ni gjort idag,? själv har jag varit i skolan sen taggat ut o efter gått hem till faster :). kan förklara bättre oxå men först berättar jag om igår :p..

igår som ni vet åkte vi till stan, träffade många. vi skrek oallt sen gick vi hem till kusinens kompis vi åt mat där sen dansa o mer. efter kom vi hem typ 10 tiden satt med bror ganska länge sen sov jag :)
vaknade typ halv 9 tiden fixa mej o allt sen hade jag 10 min så satt vi datorn o snacka med Seda efter tagga jag till skolan, då hade vi vikare, den bästa vikarien vi har haft tycker jag iaf, berätta nästan mitt liv till henne o hon lyssnade oallt.. menmen dagen skoldagen gick så, sen när jag kom hem satt jag typ en timme sen tagga jag ut med Kübra sen kom Ebru och Aynur, när vi gick runt så såg vi Abigael o Steffana vi va tsm lite sen gick de 2 då kom Zainap o vi satt lite med henne i centrum sen kom Frida, Moa & Maria vi snacka lite sen tagga jag & Maria, jag gick till fastern mamma o de va där vi satt där länge o nyss kom vi hem,,

ska packa väskan snart till imorn , vi ska åka till eriksdalsbadet med klassen :D:D
börjar halv 9 , kmr kma hem ungefär 4-5 tiden kanske kmr kanske nte kunna blogga imorn för att kmr vara trött men iaf vi hörs senare :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Hoppas du fick en fin måndag :)

2010-03-22 @ 22:14:19
URL: http://haidis.se
Postat av: Seda nur

sv : säg nästa gång adini yazsin :P ahah !

2010-03-23 @ 00:41:29
URL: http://seeeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0