tråk

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 minuter sedan? de jag gör nu

Det sista du sa högt: hmm, skrek när jag sjöng

Det senaste någon sa till dig: pasakli ( turkiska )

Vad har du druckit idag? vatten, coola & skogsbärs cider

Vad var det senaste du åt? mat

Vad var det senaste du köpte? kyckling, mjölk & grädde

Vad är det för färg på din ytterdörr? mörkbrun

Vad är det för väder hos dig nu? svin kallt & snö 

Godaste glassmaken: vanilj, choklad & karamell

Sover du tungt? nej

Drömmer du mardrömmar? jaaaa

Favoritklädsel: Tights eller jeans & mjukis kofta

Vad ser du om du tittar till höger? säng, fönster

Höger eller vänsterhänt? Högerhänt

Humör just nu: sårad,

Kläder just nu: jeans & t-shirt

Sommarplaner: turkiet

Hur många kuddar sover du med? 4 (a)

Spelar du något instrument? nej

Vad är viktigast för dig? Min familj och mina vänner

Är du kittlig? väldigt!

Snarkar du? vet nte
 
Stjärntecken: stenbock

Vad längtar du mest efter just nu? sommar

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej!

Dog någon som stod dig nära? Nej

Vilka länder besökte du? turkiet

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? aa mkt,

Har du varit sjuk eller skadat dig? aa sjuk

Gjorde någonting dig riktigt glad? nej

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare


Bästa boken du läste i år ? twilight

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?  kmr nte ihåg det var för 364 dgr sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0