mc serkan ft crazy ossie - nedensiz



[Mc Serkan]
Kim derdi ki birgun ayrilacaz
Guzel gunlerimizin ardindan bakacaz
Simdi ben vede sen yalniziz
Ama olsun be insafsiz
Ben sevdim, ben sevdim
Yarinsiz vede sonsuz, sonsuz, sonsuz…
Kiydilar evet hayalime kiydilar
Bak gulum seni benden aldilar
Acimadan gulumuzu kopardilar
Feryat etsem duyar mi daglar
Engel olmayin bana be yollar
Yarim bensiz karalara baglar
Zorda'dir yuregi gözleri aglar
Aglayan gözleri yollarima bakar
O yoksa yanimda diner mi acilar
Gözyaslarim akar biten umutlar
Cevapsiz kaldi gözumden akan yaslar
Kalbim sizlar, geri dönun yillar
Silinmiyor eskide kalan hatiralar
Nedeni yok ki sormayin be dostlar
Bu kalbim sevdi unutmuyor o kadar, o kadar…

[Crazy Ossie]
Istemezdim ama kopardi yillar
Seni benden aldi umudum yandi
Defter doldu icimdeki sanci sana sondu
Sanki ama dondu
Dusunce sende kaldi yarim baktikca agladi
Susmadi yazdi doktu kalbini sana yikti
Duymadi yarim kirdi durmadi vurdu
Bilmedi sevdim ben ölumune doymadim
Aklima kan cani taktin
Unutamadim ama unuttum, Biraktin
Sevildin canimdin herseyimdin
Kanimdin dertliyim dostlarim
Biktim ben usandim
Doldurun dolmusum dubleler utansin
Dikendi tuylerim gözyasim bulansin kana
Bulansin kana, bulansin kana…

[Mc Serkan]
Ayiran eller utansin diller
Gittin gideli bu kalbim oldu derbeder
Aglayan gozler biraktigin eserler
Kalbim seni ister umutsuz bekler
Cal kapimi hadi murada er ver
Al canimi hadi sevmeni ister
Sevgin varsa bana karsilik göster
Bitsin artik sensiz gecen gunler…[x2]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0