seda in the blogg !

hellu !


som ni ser på rubriken .. det är seda här & inte seher tönten .. nej skoja bara ..
ska berätta om mig lite kort ..

jag heter seda & är 14 år .. fyller 15 om några månader .. är 1 år äldre än seher .. bor i jordbro vilket betyfer 2 mil från seher :P hahah .. eeh whatever .. hmm .. som sagt det är int min blogg och därför skriver jag lite .. konstigt :p .. jag har tråkigt ! de därför ..

men i alla fall ... nog om detta ..


jag gästbloggar här för att dumma seher int orkar blogga .. så då tänkte jag slänga ett inlägg istället för henne .. jag ska säga att hon lever fortfarande men har föör mycket att göra .. mer än att blogga :P .. 22.22 någon tänker på mig ! HAHAH .. (kollade klockan då var den 22.22 därför så skrev jag det mitt i inlägget)

just nu sitter jag i mitt rum & orkar int gå ner till vardagsrummet där alla andra i familjen är .. men iallafall nu ska jag gå stryka min brors skjorta :P ...


SEHER .. JAG ÄLSKAR DIIG SÅ JÄVLIGT MYCKET .. DU BETYDER ORTOLIGT MYCKET FÖR MIG ! ÄLSKAR DIIG !!
du ska veta att jag älskar dig otrolig mkt för mig .. finns ingen annan som du ! 

älskar dig 
seni seviyorum 
te amo 
love you
volim te

!! 

hejdå / Seeeda puss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0