Tisdag

tjaa :)
sitter o kollar på tv, känner mig ffr dålig, förkyld oallt:(
idag vare som vanligt i skolan, roligt haha garva hela tiden :P
hade 2 prov idag, först no sen efter lunch matte, det gick inte bra i matte men kan kanske få G i no men tror inte vi får se :(
hade ingen ingen bild, så sluta typ halv två eller ngt, men satt i cafeterian med folk från 7an och 9an hahah så sköna, menmen skulle ha turkiska kl 3 o hade inte gjort läxan så satt o gjorde den sen så hade jag turkiska, han prata om massa saker, HAHAHA KUBRAA DEN VA SKIT STOOOR, bara hon förstår hahhaha menmen vi fick sluta runt 4 sen kom jag hem o hjälpte mamma med att bära saker och nu sitter jag bara.
vi ska till Skärholmen imorn med klassen , menar alla :) vi ska se på teater eller något menmen ska fortsätta att kolla på tv, skriver senare :)



en lektion, kommer inte ihåg när men den e inte så ny :)


Kommentarer
Postat av: kubra

HAHAHHAHA! asså omg :O <3

2010-12-07 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0