Tbx

TJAAAAAAAAAA :D
har saknat lovar haha :D
det var så rooooliiiiigt ni anar inte hahahahaha :D
kan berätta lite om hur dagarna var :p
vi fick börja med att vakna 08, vi fick be, hahahah jag, Gamze, Kübra, Feride och Merve.Ö fick be uppe med läraren för att vi inte kunde alla " SURE " oallt menmen efter frukost senare fick vi sitta o läsa tror jag och där efter läsa kuran, då vare jag igen med Gamze, Feride och Zeynep, typ vid halva lektionen gick läraren ner för att kolla på dom andra du tagga vi till rummet och allt iställer för att träna, det gick så, vi åt mat oallt. de bästa va kvällarna, vi satt skit länge när alla skulle " SOVA " 23, men det vaaar verkligen skit roligt, så roligt att jag inte ville komma tbx, men saknade familjen och mammas mat ahhaa :d menmen idag vakna vi 08, vi skulle " BE " men alla va så trötta så ingen i vårt rum gick upp för att be så vi låste dörren o sov haha men igår kväll sov vi runt 05, jag, Gamze, Kübra och Feride satt o rummet och snacka oallt :p menmen vi sov till 10 tror jag sen gick vi upp och satt i rummet efter kom Merve.S, Gizem och en tjej till men kommer inte ihåg vad hon heter (a) hahaha bi säger Gönulcelen men aja sen börja alla packa väskan igen sen städade vi lite för att efter oss skulle 94, 93 och 92 komma tror jag eller ngt iaf bussen kom försenad -.- så vi gick titta på en turkisk skräckfilm sen så kom bussen och vi åkte till Flempan där va mamma, pappa och syrran som väntade på oss :))
vi åkte till Tumba för att vi hade födelsedags överraskning till syrran det gick supeer haha:D
kom hem ungefär för en timme sen eller mer, eeee skit trött laddar bara upp bilderna i facebook, om ni har mig så äre bara att kolla (a) haha men ska oxå lägga upp i blogg, det är ungefär 200 bilder -.-
menmen bloggar inte mer för idag tror jag, bloggar imron..
Godnatt redan nu, puss :*

Borta bra, men hemma bäst !
men vill tillbaka dit, saknar allt redan .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0