skärholmen

hejhej alla söta:)
sitter o lyssnar på musik, vill bara upp och dansa haha :p
menmen idag vakna jag typ 20 över 8 gick upp fixa mig oallt sen kom jag till skolan, kom typ en kvart försenad till lektionen, och hade språkval, det var bara 3 pers , 4 med läraren hahaha skit kul :p
vi läsa nga saker ode sen sluta vi, efter hade jag So gjorde några uppgifter, sen hade vi lunch efter samlades alla i klinkers och tagga till centrum, där efter tog vi tåget och åkte till skärholmen, vägen dit va kaos haha menmen vi kom dit, alla trodde teatern va skiit tråkigt, oallt hahahah men den va bäst lovar , alla dog utav garv mest killarna haha de va deras stil. den handlade om ungdomar som e typ i 15 års åldern, om vad de går igenom oallt haha menmen efter så skulle alla till skolan men jag och Kübra gick till skärholmen centrum, först gick vi till syrran o hälsa på henne sen gick vi runt oallt, hon köpte en kofta från Gina, och jag en tshirt från Monki, imorn ska syrran köpa samma kofta som Kübras till mig haha:) menmen kom hem åt mat o nu sitter jag bara o snackar med vissa,
har inget o skriva så skriver senare, lägger en bild på tröjan senare oxå orkar inte gå till rummet nu hahha ;*



när jag och Selda satt och väntade på Kübra, gammal men inte så gammal bild :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0