sjuuuuuuuk !

hejsan alla, gick precis ut från duschen.
uff e sjuk , har skit ont i halsen, feber, ont i magen och mer..
många tror säkert att jag inte gick till skolan bara för att missa provet men nejnej, tänker göra den på tisdag eller något ;)
vakna 7.20 kände mig så dåligt så ringde mamma så att hon skulle sjukanmäla mig sen typ efter en halvtimme hade jag somnat, vakna igen vid 10 gick runt lite i huset, sen gick jag till mammas o pappas rum och la mig på deras säng, sen vid 12 tiden va jag så trött så jag sov igen och vakna kanske för halvtimme sen eller något och gick in i duschen och gick ut precis :)
som ni vet så skulle farfar, faster ode komma men farfar och farmor kom bara, farfar hjälpte mig lite med matte ode sen så var jag klar, efter hämta mamma glasstårta åt en liten bit o efter de började jag få ont i halsen :( menmen vi satt oallt sen kom bror då vi åt en riktig tårta sen gick dom hem lalal och unutulmaz börja, satt och kollade på den tills 12 sen gick jag in sängen och sov typ 1 tiden eller något för att kunde inte sova, men under tiden jag sov så vaknade jag 30 gng typ tack vare halsen..
aja ska upp o ta på mig sen ska jag dricka soppa, mamma tvinger.. puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0