bråk

shuuee :)
sitter o lyssnar på musik medans jag snackar runt :)
idag hade jag inte lektion fram till lunch, typ 10 min innan lunchen blev det bråk, de va kaos asså menmen de hoppar vi över, efter lunch hade jag projekt men gjorde inget, jag o några till gick in till lilla rummet o satt där, sen sluta jag :D soft dag haha :) satt i klinkers lite sen gick jag, Kübra och Selda till Ip'n för att kolla på fotboll, sen som Claudia vi satt typ en timme eller något sen gick jag o Selda hem, kom hem städade rummet ode och nu sitter jag bara, farfar faster ode ska komma senare tror jag, men vi får se :)
har prov imorn ska börja plugga snart, sen på fredag omprov och på lördag utvecklingsamtal -.- ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0