17/12

hejhej :)
uff förlåt för att jag inte kunde blogga igår, efter skolan kom jag hem hjälpte mamma lite senare kom mina kusiner, faster, farmor och mer :) dom satt och gjorde sarma vet inte vad till jobbet, och jag & Ebru va i rummet och gjorde karaoke ahaha:D menmen runt 22 tiden gick dom och mamma rensa mina ögonbryn sen skulle jag blogga då själva blogg.se inte funkade, vet inte om det var bara på mig eller med andra, menmen så kunde inte blogga..
vakna runt halv 8 idag, gick upp från sängen fixa mig oallt sen gick jag till skolan, första lektionen hade vi livskunskap och nu har har projekt, kommer ha de hela dan, och idag är det sista dan för mig, åker imorn haha:D
skriver senare vart jag ska ode, puss så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0