15/12

tjaa:)
de va ett tag sen haha:p
hade inte lust att blogga, förlåt..
idag vakna jag runt 20 över 8, fixa mig lalala sen gick jag till skolan, hade sv men kvinnan va inte där så satt i klinkers men sen fick vi höra att vi skulle ha med Mobina så vi gick in till lektion, menmen så gick dagen. de hände vissa saker oxå, så va lite arg ode..
sluta halv 2 o satt i klinkers med Selda, Kübra, Karolin haha och Arido o Raffa, dom höll på med varandra ode haha menmen sen runt 4 tog jag o Selda bussen och kom hem, men innan jag kom hem såg jag ungarna från gården, haha va med dom lite dom fråga vissa saker ode, sen börja jag frysa så kom hem, satt bara sen åt jag mat och efter gick jag o mamma till centrum för att handla lite, sen kom vi hem tbx och sitter från dess:P
unutulmaz idag, äntligen :D:D
menmeeen skriver senare, ska fortsätta att titta på cocuklar duymasin :)



shiit va gammal, kanske för 3 år sen..
Kübra, Jag , Meryem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0