11/12

hejsaan :)
sitter med syrran och Ebru och lyssnar på musik ..
förlåt för att jag inte kunde blogga mke igår, va hos mina kusiner som ni vet, dit kom Tugce, Tuba ode :)
vi satt med dom i rummet hela tiden, men innan dom kom så satt jag o kusinen Kübra och snacka om massa saker, menmen när dom kom satt jag, Kübra, Syrran, Selver, Tugce & Tuba i rummet och snacka om allt möjligt, vi kom hem runt 1 tiden eller ngt, haha komme inte ihåg :) menmen vakna typ kvart över 12 åt frukost sen gick jag in i duschen och efter städade vi lite, efter gick jag, mamma, syrran och lillebror till centrum för att jag skulle köpa pressent till syrrans kompis, Selda, köpte klocka:) sen kom vi hem fixa oss efter kom Ebru till oss sen gick vi ner för att kusinen skulle köra oss dit, Vretarna.. det var roligt där, vi åt dansa oallt, och vi kom hem typ för en timme sen.. Ebru gick hem precis och mamma o lillebror kom hem , de va i Kista..
har inget o skriva mer, ska stänga av datorn och gå in i sängen men tror inte jag sover =)
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0