hade bara tråkigt

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? kan nte se, min 1a funkar nte :( 
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? haha ah på rumpan du vet ;)
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? ingen
4. Hur lång är du? ungefär 170 cm lr mer
5. Vilken är den senaste filmen du sett? hmm..vet walla inte
6. Hur löd ditt senaste sms? idiot inkorg eller skickade -.-
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? igår innan jag skulle sova 
10. Icke godkänt i något ämne? haha engelska som vanligt
12. När vaknade du idag? nyss typ
13. Vilken är din favoritplats? haha de e du nyfiken på va? ;)
14. Vilken plats föredrar du minst? bland föräldrar
15. Vem får dig att må bra? vänner & framiljen
16. Hur stor är din säng? stor nog för mig
17. Vad sover du i? stooooooooor T-shirt bästa!
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott? norsborg
20. Tycker du om kinamat?
21. Tycker du om kaffe? nte min grej
22. Vad dricker du helst till frukost? te haha
23. Kan du spela poker? nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? yeah
25. Vill du ha barn? när jag blir stor,
26. Kan du några andra språk än svenska? haha såklart mannen ;)
27. Har du någonsin åkt ambulans? aa
28. Föredrar du havet eller bassäng? havet i turkiet ;)
29. Vad spenderar du helst pengar på? KLÄÄÄDER!
30. Äger du dyrbara smycken? haha japp
31. Kan du rulla med tungan? haha
32. Vem är den roligaste människan du känner? mej sj
33. Vad har du för ringsignal? ljudlös, vibration
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? bara en, från älskade mormor 
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? inget
36. Kan du byta olja på bilen? tss nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? såld
38. Dansar du i bilen? nä haha
39. När var du i kyrkan senast? vet ej e nte kristen,stolt muslim!
40. Hur många hål har du i öronen? 4 vill ha 2 till
41. Har du någon piercing? tss sen jag ska få toffla :o
42. Har du någon tatuering? tss nej för då kan jag börja med att be
43. När slutade du med gosedjur? vem har sagt att jag har de :p
44. Har du pojkvän/flickvän? nää
45. Har du en bästa vän? japp
46. Vad är ditt mobil nummer? den börjar med 073 & slutar med 927
47. Vad ska du göra ikväll? ligga
48. Har du några syskon? aa
49. Vill du flytta hemifrån? nej bättre så,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0