trååk

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
vrf nte :P
2. vara seriös än rolig ? - aa
3. dricka röd eller grön mjölk ? - dricker nte ens mjölk :)
4. brinna upp eller drunkna ? - hmm vet nte
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Haha aa :P
2. sol eller måne ? - Sol
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? -höger
5. soligt eller regn ? - Sol hallå ? Vilken planet tror ni att jag är ifrån ?
6. vaniljglass eller chokladglass ? - chokladglass

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? -
15:53
2.Fullständiga namn ? - Seher Kücükgöl
3. Vart vill du bo ? - botkyrka
4. Hur många barn vill du ha ?- Vet faktiskt inte,
5. Vill du gifta dig ? - Jag behöver ingen ring för att bevisa kärlek
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar
7. Har du ätit sushi ? - nej
8. Lyssnar du på nu ? - inget
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - idag tog jag o Kübra slut dem :D
10. Humör ? - lite Trött!!

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -
Haha nej
2. Sjungit ? - Ja i skolan
3. Blivit kramad ? - Yes
4. Känt dig fånig ? - Nää
5. Saknat någon ? - Saknade försvinner aldrig..
6. Dansat galet ? - nej
7. Klippt håret ? - nej
8. Gråtit ? - Nej,
9. Ljugit ? - Usch nej
10. Haft sex - Nej jag sparar ju min oskuld tills jag gifter mig ?!



- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? -
Haha bara väktarna i centrum!
2. Har du en hund ? - nej
3. Sover du helst sj eller med någon ? - sj
4. Tror du på spöken ? - Haha nej:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0