tråååk

Tio frågor om dig själv

Ditt namn? -Seher
När fyller du år? - 3 januari
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - ??
Vad har du på dig just nu? - jeans & linne
Vilken årstid är bäst? - sommar sen vinter.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - ögonen .
Vad är du bra på? - va mig själv och bry mig om dom jag älskar!
Vem älskar du mest på denna jord? - hmm...
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ensam

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Merve, Kübra, Seda & Gizem lite;)
Vem är roligast av dina vänner? - finns många!
Vem är snyggast av dina vänner? - alla ;-)
Vem är mest partyprisse? - hahah vet inte
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla :D
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Kübra lr Merve

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - data, tele, tv, musik och gästerHar du varit glad idag? - ja.
Har du varit ledsen idag? - nej
Har du gjort något bra idag? - nej
Vad ska du göra nu? - musik och msn .
Har du gjort något dåligt idag? - nee...
Vad har du ätit idag? - haha mycket!
Har du duschat idag? - nej ska göra på kvällen
Är du trött nu? - nej
Vad händer imorgon? - skola och sen vet jag inte :) 

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - hmm
vem ringde dig senast? - ebru ;)
Vem sms:a till dig senast? - gizem
Vem sms:a du till senast? - gizem

Övrigt
Är du hungrig just nu? - nope.
Vad är klockan nu? - 18.11.
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, facebook, youtube

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - nga timmar

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - ja.
I så fall, vilken låt för tillfället? - en turkisk

Kärlek
Har du kysst någon idag? - nej.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - nej
Har du ett förhållande? - nej tyvärr,
Är du romantisk? - jaa det tror jag (;
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej :o
Är du svårflörtad? - hahah som fan!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - mm..
Har du nån gång slagit någon? - jaa..
Har du lekt med någons känslor? - nej...
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 2 månader 
Hur länge var ditt kortaste? - 3 dgr säkert men de va sånna oseriösa när man va liten :P
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - hahahha neej..
Är du en bra pojk/flickvän? - ja, det är jag!
Vem sov du senast bredvid? - min kusin
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - nämner inga namn..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - neej...
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet nte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha driver du?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nää, de haram
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - jag skiter i stilen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0