FREDAG

hejsan alla e skit trött.. åt mat nyss o sen kriga jag på datan.
jag började 8a idag, tvättade ansiktet, tog på mej sen taggade till skolan, första lektion hade vi matte sen, no, so, svenska, lunch o sist engelska, sen gick jag till centrum med Kübra för att skulle köpa ros till mammiish:), köpte den sen taggade hem, gav den till henne, ( fick en puss :$ :P ) haha sen gick vi till centrum med mamma, hon handlade lite, sen kom Kübra dit va med henne lite sen kom Ebru. vi köpte pommes frites :P sen gick vi hem, när jag kom hem va syrrans kompis Selda här, vi åt mat o sen krigade jag till datan som ni vet :P,
o kanske snart ska vi ta en liten runda med nya bilen, så ha de gött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0