baba är hemma igen

hejsan alla blev glad, såg pappa nys när jag kom hem, fick se den nya bilen. den e helt okej ;) men iaf,
jag vaknade 5 i 7 o sov tillbaka sen när jag  vakna var kl kvart över 7 så jag vakna tog på mej ogrejer sen gick jag ut då såg jag Maria så vi jag tsm till skolan, först hade vi IUP, vet sj nte ens vad det e haha, men aa. sen hade vi idrott, bild, språkval, lunch, bild o sista sv, som vanligt hade jag skrattdamp så fick byta plats, o efter fick vi sluta. men vi va koridoren o dampa där, sen gick jag hem med Maria, Barijant ( nya tjejen ),  Anthony, Samuel, Kristian, på vägen skrek jag efter en man, " hallå du med lila påsen, hallå " sen skrek han efter " håll käften er jävla invandrare " haha då skrek jag igen " kolla på dej först din jävla vitskalle " sen gick vi, hahaha alla dog av garv, sen då såg jag baba, han hade kmt kl 9 på morgonen, o nu fick han gå o jobba, synd!
men iaf, har så jävla tråkigt så ska sitta vid datorn lite o läsa andras blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0